Aby dokonać zwrotu produktu należy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki nadać paczkę wraz z formularzem zwrotu pod adres firmowy:
ELADO
ul. Powstańców 6
42-289 Woźniki
Zwracane produktu nie mogą nosić śladów użytkowania. Należy zwrócić uwagę aby towar był dobrze zabezpieczony. Towar uszkodzony w czasie transportu nie będzie uwzględniany przy zwrocie środków za zamówienie.
Środki pieniężne za zwrot towaru zostaną przelane na podany w formularzu numer konta w ciągu 14 dni roboczych.
Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie lub modyfikowane pod życzenie klienta nie podlegają zwrotom.
Klient ma również prawo do dokonania zamiany zakupionego towaru w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem akceptacji wymiany jest brak widocznych śladów użytkowania oraz uszkodzeń. Przed dokonaniem wymiany prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia szczegółów.
Kupujący dokonując wymiany towaru ponosi koszty odesłania zwracanego towaru oraz koszty ponownej wysyłki .
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera – jest on kluczowym elementem do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Następnie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia dalszych kroków.