Najczęściej zadawane pytania

Dostawa

W celu zamówienia przesyłki poza granice kraju należy skontaktować się z nami mailowo. W zależności od kraju koszty wysyłki mogą się różnić.
Większość paczek nadawana jest przez firmę kurierską Inpost – są to przesyłki kurierskie lub paczkomatowe. W przypadku większych przesyłek paczki mogą być nadane za pośrednictwem firmy DPD lub DHL.

Płatności

Skontaktuj się z nami mailowo. Wygenerujemy specjalny link do płatności, który pozwoli na ponowienie przelewu.
Nasz sklep obsługuje płatności za pośrednictwem platformy Przelewy24. Możesz również wybrać płatność przelewem tradycyjnym lub za pobraniem (płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki).

Wymiana

Jeśli zakupiony towar jest tańszy od produktu, na który chcemy go wymienić wystarczy przelać różnicę na nasze konto. W przypadku kiedy zakupiliśmy droższy produkt i chcemy wymienić go na tańszy, różnica cenowa jest zwracana na konto do 14 dni po otrzymaniu paczki zwrotnej.
Jeśli posiadany produkt jest dostępny w magazynie paczka zostaje nadana w ciągu 48 godzin od otrzymania paczki ze zwracanym towarem. W przypadku braków magazynowych realizacja może wydłużyć się do 7 dni roboczych.
W calu wymiany towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Przed nadaniem paczki należy pobrać formularz wymiany dostępny w zakładce wymiana i dołączyć go do przesyłki.

Zwroty

Standardowy czas na zwrot środków wynosi do 14 dni od otrzymania zwrotu. W miarę możliwości staramy się jednak zwracać je w jak najkrótszym czasie.
Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeśli termin nie upłynął i zwracany towar nie nosił śladów użytkowania wystarczy pobrać formularz zwrotu dostępny w zakładce zwroty, dołączyć go do przesyłki i odesłać na adres wskazany w formularzu.