Najczęściej zadawane pytania

Płatności

Nasz sklep obsługuje płatności za pośrednictwem platformy Przelewy24. Możesz również wybrać płatność przelewem tradycyjnym lub za pobraniem (płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki)

Skontaktuj się z nami mailowo. Wygenerujemy specjalny link do płatności, który pozwoli na ponowienie przelewu.

Dostawa

Większość paczek nadawana jest przez firmę kurierską Inpost – są to przesyłki kurierskie lub paczkomatowe. W przypadku większych przesyłek paczki mogą być nadane za pośrednictwem firmy DPD lub DHL.

W celu zamówienia przesyłki poza granice kraju należy skontaktować się z nami mailowo. W zależności od kraju koszty wysyłki mogą się różnić.

Zwroty

Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeśli termin nie upłynął i zwracany towar nie nosił śladów użytkowania wystarczy pobrać formularz zwrotu dostępny w zakładce zwroty, dołączyć go do przesyłki i odesłać na adres wskazany w formularzu.

Standardowy czas na zwrot środków wynosi do 14 dni od otrzymania zwrotu. W miarę możliwości staramy się jednak zwracać je w jak najkrótszym czasie.

Wymiana

W calu wymiany towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Przed nadaniem paczki należy pobrać formularz wymiany dostępny w zakładce wymiana i dołączyć go do przesyłki.

Jeśli posiadany produkt jest dostępny w magazynie paczka zostaje nadana w ciągu 48 godzin od otrzymania paczki ze zwracanym towarem. W przypadku braków magazynowych realizacja może wydłużyć się do 7 dni roboczych.

Jeśli zakupiony towar jest tańszy od produktu, na który chcemy go wymienić  wystarczy przelać różnicę na nasze konto. W przypadku kiedy zakupiliśmy droższy produkt i chcemy wymienić go na tańszy, różnica cenowa jest zwracana na konto do 14 dni po otrzymaniu paczki zwrotnej.

Kontakt

Masz więcej pytań?

Kontakt

Masz więcej pytań?